Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

De 27ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 3 maart tot 7 maart 2014 op Eén.

Aflevering 131 (#3531) - maandag 3 maart 2014Edit

Mayra wil genieten van haar gezin. Paulien verblijft bij Jens. Leo biedt Simonne zijn hulp aan. Bram is zenuwachtig voor zijn gesprek met Jana. Rosa dringt niet door tot Peggy. Femke heeft slecht nieuws voor Nancy. Julia maakt zich zorgen. Peggy krijgt bezoek van Nancy.

Aflevering 132 (#3532) - dinsdag 4 maart 2014Edit

Rosa voelt zich uitgesloten. Bram begint met goede moed een gesprek met Jana. Mayra en Marianne maken ruzie. Simonne probeert met Peggy te praten. Tim wil Jens koppelen. Nancy komt op voor haar dochter.

Aflevering 133 (#3533) - woensdag 5 maart 2014Edit

Lowie plaagt Bram. Rosa zoekt hulp voor Peggy. Tom zit tot over zijn oren in het werk. Luc stelt zijn plannen voor. Jenny en Rosa krijgen een financiële tegenvaller te verwerken. Julia is het niet eens met een beslissing die Luc neemt. Paulien wil met Bram spreken.

Aflevering 134 (#3534) - donderdag 6 maart 2014Edit

Rosa zit met de handen in het haar, maar Waldek heeft een oplossing. Julia blijft bij de keuze die ze heeft gemaakt. Peggy krijgt een bezoekje van Ann. Judith en Tom zien elkaar zeer weinig. Simonne krijgt nieuws uit de Verenigde Staten. Peter moet thuis blijven op doktersbevel.

Aflevering 135 (#3535) - vrijdag 7 maart 2014Edit

Peggy wil Femke iets belangrijks vragen. Rosa krijgt zeer schokkend nieuws. Luc doet Rosa en Jenny een zakelijk voorstel. Mayra haar geheim dreigt uit te komen. Jana heeft een verrassing voor Bram. Danny heeft zijn oog op iemand laten vallen. Luc en Julia staan voor een zware opdracht. Ann krijgt een belangrijke brief.