Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

De 28ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 10 maart tot 14 maart 2014 op Eén.

Aflevering 136 (#3536) - maandag 10 maart 2014Edit

Eddy maakt zich opnieuw kwaad tegen Nancy. De spanning tussen Peter en Rosa is te snijden. Zowel Jana als Femke nemen een belangrijke beslissing. Emma en Stan komen thuis met cadeaus. Ann contacteert Tom, maar die heeft slecht nieuws voor haar. Paulien verneemt het plan van Julia en Luc.

Aflevering 137 (#3537) - dinsdag 11 maart 2014Edit

Nancy krijgt een serieuze tegenslag te verwerken. Tom steunt Peter. Jenny heeft een antwoord klaar voor Luc. Marianne vindt bij niemand een luisterend oor. Paulien kan genieten van heel wat mannelijke aandacht. Lowie krijgt verrassend nieuws te horen. Stan en Emma geven het lief van Kurt een koekje van eigen deeg.

Aflevering 138 (#3538) - woensdag 12 maart 2014Edit

Frank en Simonne krijgen onverwacht bezoek. Julia kan nog maar op weinig begrip rekenen van Jenny. Ook Simonne is kwaad op Julia. Jens gelooft opnieuw in de liefde. Peggy vraagt Rosa om Peter wat te ontzien. Bram maakt zich zorgen. Rosa kan niet langer zwijgen. Nancy heeft een nieuwe job en het is vandaag haar eerste werkdag.

Aflevering 139 (#3539) - donderdag 13 maart 2014Edit

Rosa en Waldek hebben een klein meningsverschil. Peter mag op de steun van Waldek rekenen. Jenny heeft zo haar bedenkingen bij Luc en Julia. Bram en Lowie hebben een verhelderend gesprek. Danny en Paulien delen dezelfde passie. Paulien wordt in de watten gelegd. Marianne en Nancy zetten hun zoektocht voort. Tim en Femke worden opnieuw met elkaar geconfronteerd.

Aflevering 140 (#3540) - vrijdag 14 maart 2014Edit

Peggy heeft een slechte dag. Stan en Emma halen een grap uit met het lief van hun vader. Luc licht Toon in over zijn volgende opdracht. Jens en Danny zijn niet van plan om op te geven. Lowie heeft het moeilijk. Adil krijgt een jobaanbieding. Peter wil eerlijk zijn en neemt een beslissing. Het wordt een emotionele dag voor Femke.