Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

De 29ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 17 maart tot 21 maart 2014 op Eén.

Aflevering 141 (#3541) - maandag 17 maart 2014Edit

Femke krijgt onverwacht bezoek. Rosa probeert zich sterk te houden. Eddy is in feeststemming, maar Frank deelt die vreugde niet. Jenny is hard voor Julia. Paulien laat in haar kaarten kijken en daar is niet iedereen gelukkig mee. Peggy krijgt het zwaar te verduren.

Aflevering 142 (#3542) - dinsdag 18 maart 2014Edit

Nancy is overijverig en heeft een cadeautje voor Femke. Paulien en Lowie hebben het nog niet bijgelegd. Sam heeft een extra werkkracht ingehuurd. Tim en Sam snijden het onderwerp kinderen aan. Femke krijgt opnieuw onverwacht bezoek. Jenny heeft het nog altijd moeilijk met Julia. Peggy blijft hoop koesteren.

Aflevering 143 (#3543) - woensdag 19 maart 2014Edit

Peter en Rosa staan oog in oog met elkaar. Peggy geeft het allemaal niet zomaar op. Eddy laat zich van een andere kant zien. Tim en Sam blazen hun relatie meer vuur in en dat heeft zo zijn gevolgen. Julia mist haar gezin. Bram en Paulien krijgen ruzie. Jana maakt zich ongerust.

Aflevering 144 (#3544) - donderdag 20 maart 2014Edit

Femke heeft het moeilijk. Toon wil Peggy haar moraal opkrikken. Julia laat zich niet meer doen door Jenny. Marianne roept de hulp in van Nancy. Luc zoekt toenadering tot Lowie. Jana bemiddelt tussen Paulien en Bram. Peter krijgt steun van Judith en Tom.

Aflevering 145 (#3545) - vrijdag 21 maart 2014Edit

Jana moet een zware teleurstelling verwerken. Femke wil Peggy opzoeken. Jens wil niet bij de pakken blijven zitten en onderneemt actie. Luc vreest dat hij het voorgoed verknoeid heeft. Peggy gedraagt zich anders dan normaal. Sam en Tim genieten van elkaars gezelschap.