Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

De 30ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 24 maart tot 28 maart 2014 op Eén.

Aflevering 146 (#3546) - maandag 24 maart 2014Edit

Stan en Emma hebben een vreselijke week achter de rug. Julia en Paulien spenderen tijd samen. Jens weet zich geen houding te geven in de Frens. Peter heeft een voorstel voor Femke. Waldek vindt een luisterend oor bij Mayra, tot onbegrip van Rosa. Jana is kwaad op iedereen rondom haar, maar dan staat Bram voor haar...

Aflevering 147 (#3547) - dinsdag 25 maart 2014Edit

Femke heeft het moeilijk met het voorstel van Peter. Judith roept Kurt op het matje en vraagt om uitleg. Jens zit in zak en as. Julia wil niet dat Luc zich moeit met haar problemen. Jane zoekt Jack op en ontdekt dat zij niet de enige is die dat doet. Bram wil met Paulien spreken.

Aflevering 148 (#3548) - woensdag 26 maart 2014Edit

Bram wil niet naar huis gaan. Emma neemt Jana in vertrouwen en lucht haar hart. Nancy daagt Rosa en Peggy uit. Lowie en Paulien praten terug met elkaar. Marianne krijgt van Mayra het deksel op de neus. Sam stelt zich vragen over haar werkmannen. Het eerste evenement van Luc is een feit.

Aflevering 149 (#3549) - donderdag 27 maart 2014Edit

Marianne krijgt een uitnodiging van Judith. Waldek vangt Mayra op. Nancy is hiervan getuige. Jana en Lowie leggen het bij. Femke is kwaad op Nancy. Peggy krijgt bezoek van Sandrine. Peggy probeert Peter af te dreigen. Sam legt Bram op de rooster.

Aflevering 150 (#3550) - vrijdag 28 maart 2014Edit

Tim wil zich buiten Jens zijn liefdesleven houden. Nancy heeft goed nieuws voor Marianne. Danny haalt alles uit de kast om zijn slag thuis te halen. Sam vertelt Bram dat ze een tijdelijke oplossing heeft. Luc en Lowie lopen elkaar tegen het lijf. Bram wil met Jana praten. Rosa en Jenny proberen Peggy te troosten.