Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

De 31ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 31 maart tot 4 april 2014 op Eén.

Aflevering 151 (#3551) - maandag 31 maart 2014Edit

Mayra gooit haar plannen over een andere boeg. Marianne smeedt in alle stilte haar mysterieus plan voort. Toon stort zijn hart uit bij Sam. Geert forceert een medisch onderzoek bij Marianne. Peter en Femke voelen zich slecht. Rosa heeft het moeilijk met de beweegredenen van Peggy.

Aflevering 152 (#3552) - dinsdag 1 april 2014Edit

Het is 1 april en dat gaat niet zomaar voorbij bij de Kabouters. Voor Peggy is het allemaal niet gemakkelijk. Yvette heeft belangrijk nieuws voor de hele familie. Femke slaat helemaal in paniek wanneer ze thuiskomt. Waldek geeft Mayra zijn ongezouten mening over haar plannen. Peter heeft een bericht van Peggy gekregen. Marianne voert haar plan uit.

Aflevering 153 (#3553) - woensdag 2 april 2014Edit

Emma en Stan staan onverwachts bij Judith met schokkend nieuws. Danny biedt Paulien zijn hulp aan. Peter voelt zich schuldig, maar kan op de goede raad van Waldek rekenen. Rosa weet niet meer hoe ze Peggy kan helpen. Ook Jenny doet haar best. Mayra heeft opnieuw een afspraak.

Aflevering 154 (#3554) - donderdag 3 april 2014Edit

Rosa en Ann ontvangen allebei een bruine enveloppe. Met Bram gaat het van kwaad naar erger. Lowie voelt zich het vijfde wiel aan de wagen. Peter spreekt klare taal tegen Peggy. Nancy werkt zichzelf in de problemen.

Aflevering 155 (#3555) - vrijdag 4 april 2014Edit

Mayra haar laatste afspraak loopt serieus uit de hand. Rosa ontdekt nu pas de inhoud van de mysterieuze omslag. Peter wordt opnieuw teleurgesteld door Femke. Lowie zoekt contact met Julia. Marianne doet Tom en Judith een voorstel. Bram trekt naar de Zus & Zo.