Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

De 33ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 14 april tot 18 april 2014 op Eén.

Aflevering 161 (#3561) - maandag 14 april 2014Edit

Judith heeft een zware taak te volbrengen. Waldek zijn geweten speelt op en hij wil zijn verhaal aan iemand kwijt. Jana krijgt steun van iedereen. Er komt een tip binnen bij Tim over het lopende onderzoek. Emma en Stan voelen zich schuldig.

Aflevering 162 (#3562) - dinsdag 15 april 2014Edit

Rosa vertelt Waldek dat ze een oplossing heeft gevonden voor hem. Femke en Peter moeten er even tussenuit. Marianne wil moeite doen om de vrede binnen het gezin terug te krijgen. Bram verwerkt opnieuw een teleurstelling. De politie wil Mayra spreken. Lowie, Olivia en Jana verkennen het studentenleven.

Aflevering 163 (#3563) - woensdag 16 april 2014Edit

Ann twijfelt over de oprechtheid van Mayra. Bram beseft dat hij het anders moet aanpakken. Hij krijgt een voorstel van Sam. Tom troost Stan. Er komt Judith nieuwe informatie over Kurt ter ore. Simonne is naar de medische keuring geweest. Emma neemt een beslissing.

Aflevering 164 (#3564) - donderdag 17 april 2014Edit

Marianne zoekt toenadering tot Mayra. Judith wil haar kinderen beschermen. Bram heeft een antwoord klaar voor Sam. Toon steunt Peggy ten volle. Jens skypet met zijn vader; het wordt een emotioneel gesprek. Ook voor Emma is het geen gemakkelijke tijd, maar gelukkig vindt ze troost bij een vriend.

Aflevering 165 (#3565) - vrijdag 18 april 2014Edit

Jens is slechtgezind. Judith besluit dan toch de waarheid te vertellen. Voor Ann en Mayra is er goed nieuws. Toon schept op over wat hij Peter gelapt heeft. Bram doet Jana een voorstel. Marianne neemt een belangrijke beslissing.