Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

De 35ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 28 april tot 2 mei 2014 op Eén.

Aflevering 171 (#3571) - maandag 28 april 2014Edit

Aflevering 172 (#3572) - dinsdag 29 april 2014Edit

Aflevering 173 (#3573) - woensdag 30 april 2014Edit

Vandaag vertrekken Julia en Luc naar Burundi. Lowie draagt ​​Luc's zakken. Dat betekent veel voor Luc. Mayra vertelt Ann eindelijk het hele verhaal over hoe ze probeerde zwanger te raken en wat er werkelijk is gebeurd met Waldek en Kurt. Ze was geobsedeerd om zwanger te raken en ging een beetje te ver. Ann is verbijsterd en woedend. Ze kan Mayra nooit meer weer vertrouwen en ze gelooft niet dat Kurt haar heeft verkracht. Waldek verontschuldigt zich bij Simonne en Peggy. Ze vinden dat hij ook zijn excuses moet aanbieden aan Mayra voor zijn gedrag tegenover haar. Tim gaat naar Femke, want hij heeft de opvolging van de klacht van kinderverwaarlozing. Als Peter dit hoort, is hij woedend en gaat hij naar Peggy. Toon verdedigt Peggy. Hij vindt dat Peter veel ergere dingen met haar heft gedaan. Danny voelt zich slecht, omdat zijn vriendin Pauliens documentaire niet kan publiceren in een boek. Hij wil het goedmaken met haar met een diner volgende week. Ze aanvaardt.

Aflevering 174 (#3574) - donderdag 1 mei 2014Edit

Aflevering 175 (#3575) - vrijdag 2 mei 2014Edit