Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

De 36ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 5 mei tot 9 mei 2014 op Eén.

Aflevering 176 (#3576) - maandag 5 mei 2014Edit

Judith maakt zich zorgen over Emma. Peggy geeft het nog niet op. Waldek wil doen wat correct is. Peter en Femke hebben een woordenwisseling. Mayra krijgt de politie over de vloer. Ellen zoekt Jana op.

Aflevering 177 (#3577) - dinsdag 6 mei 2014Edit

Waldek heeft juridisch advies nodig. Sam voelt de werkdruk. Peter wil met Peggy praten. Jana blijft niet bij de pakken zitten. Femke voelt zich meer en meer thuis in de Frens. Nancy vliegt uit tegen Waldek.

Aflevering 178 (#3578) - woensdag 7 mei 2014Edit

Peggy probeert tot Toon door te dringen. Stan ontvangt een onverwacht cadeau voor zijn verjaardag. Lowie en Paulien krijgen een leuk bericht. Bram en Jana hebben een goed gesprek. Simonne is bezorgd om Lowie. Waldek spreekt Judith aan.

Aflevering 179 (#3579) - donderdag 8 mei 2014Edit

Frank vertrouwt Luc niet. Mayra spreekt Rosa aan. Nancy vertelt Femke over haar nieuwste idee. Tussen Rosa en Waldek hangt er romantiek in de lucht. Tom krijgt schokkend nieuws. Rosa doet haar beklag bij Jenny. Tussen Judith en Emma gaat het van kwaad naar erger.

Aflevering 180 (#3580) - vrijdag 9 mei 2014Edit

Peggy moet een opdoffer verwerken. De date tussen Paulien en Danny loopt niet helemaal zoals verwacht. Geert volhardt in zijn beslissing. Jana neemt afscheid van haar moeder. Judith krijgt een koude douche. Femke moet Peter teleurstellen.