Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

De 37ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 12 mei tot 16 mei 2014 op Eén.

Aflevering 181 (#3581) - maandag 12 mei 2014Edit

Waldek vraagt Peter om hulp. Judith neemt een drastische beslissing. Frank heeft een goed gesprek met Peggy. Sam doet Lowie een aanbod. Mayra vindt steun bij Ann, terwijl Marianne triomfeert. Lowie zet Olivia op haar plaats.

Aflevering 182 (#3582) - dinsdag 13 mei 2014Edit

Mayra krijgt het hard te verduren. Rosa maakt zich ongerust over Waldek. Frank en Eddy krijgen advies uit onverwachte hoek. Judith troost Stan. Paulien vertelt Tim over haar date met Danny. Femke krijgt onverwacht bezoek. Frank spreekt Toon aan.

Aflevering 183 (#3583) - woensdag 14 mei 2014Edit

Marianne zoekt steun. Femke heeft leuk nieuws voor Peter. Geert bekommert zich om Emma. Zowel Waldek als Mayra krijgen zware beschuldigingen naar hun hoofd geslingerd. De spanningen tussen Judith en Emma lijken stilaan voorbij. Lowie heeft plannen met zijn erfenis. Eddy is op zoek naar sponsors.

Aflevering 184 (#3584) - donderdag 15 mei 2014Edit

Emma en Stan verrassen Tom en Judith. Mayra en Waldek geraken verstrikt in een netelige situatie. Eddy deelt de vreugde van Femke en Peter niet. Paulien steekt Femke een hart onder de riem. Judith wil geen contact meer met Ann.

Aflevering 185 (#3585) - vrijdag 16 mei 2014Edit

Jana en Olivia storen Lowie tijdens het werk. Er is een nieuwe poging tot een gesprek tussen Peggy en Peter. Zowel Eddy als Yvette zijn teleurgesteld. Nancy steunt Marianne. Peggy onderneemt actie. Het is een belangrijke dag voor Waldek en Mayra.