Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

De 38ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 19 mei tot 23 mei 2014 op Eén.

Aflevering 186 (#3586) - maandag 19 mei 2014Edit

Jana voelt zich niet zo goed. Marianne probeert Tom voor haar kar te spannen. Ann stelt voor dat Mayra hulp zoekt. Waldek kan zijn zorgen niet van zich afzetten. Leo begint zich opnieuw te bemoeien met de taxi's. Lowie is kwaad op Olivia en Jana. Peggy vindt een luisterend oor bij Simonne.

Aflevering 187 (#3587) - dinsdag 20 mei 2014Edit

Lowie werkt zijn kwaadheid uit op de verkeerde persoon. Mayra probeert zich sterk te houden. De plannen van Peter en Femke krijgen stilaan meer vorm. Marianne wil tot het uiterste gaan. Jana is beschaamd. Er wacht Stan een leuke verrassing.

Aflevering 188 (#3588) - woensdag 21 mei 2014Edit

Toon spreekt Luc aan. Tim en Sam zijn het oneens met elkaar. Olivia en Jana maken wilde plannen. Ann wil Marianne tegemoet komen; ze hebben een gesprek. Stan krijgt schokkend nieuws. Tom durft een standpunt in te nemen. Lowie en Frank werken samen.

Aflevering 189 (#3589) - donderdag 22 mei 2014Edit

Stan onderneemt actie. Peter is bezig met zijn strategie. Luc doet Femke een voorstel. Paulien wil dat Femke een babyborrel organiseert. Marianne is nerveus. Het schuldgevoel van Waldek groeit. Luc vraagt raad aan Simonne. Geert is afstandelijk tegenover Marianne.

Aflevering 190 (#3590) - vrijdag 23 mei 2014Edit

Judith troost Stan, maar voor Emma is het genoeg. Er is een uitspraak in de zaak tussen Marianne en Ann. Frank probeert Peggy te steunen. Olivia, Jana en Lowie bouwen opnieuw een feestje. Femke en Peter hebben iets te vieren. Marianne belt naar Geert, maar krijgt geen antwoord. Luc zoekt toenadering tot Lowie.