Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#61) - maandag 18 maart 1996

Frank vreest dat Florke voor lange tijd bij hem zal blijven, nu ze haar domicilie heeft moeten veranderen. Harry probeert Steven te doen inzien dat hij best wat gas terugneemt, maar komt zo in aanvaring met Felicienne. Jenny waarschuwt Tom: met Bianca mag er niet gesold worden.

Aflevering 62 (#62) - dinsdag 19 maart 1996

Harry probeert een ontwerp voor Ingrids affiche op papier te krijgen, maar verder dan een zelfportret raakt hij niet. Florke gaat Leon toch met lichtjes andere ogen zien als ze wat meer over zijn achtergrond verneemt. Rosa merkt dat Walter het moeilijk heeft met Marianne.

Aflevering 63 (#63) - woensdag 20 maart 1996

Rosa maakt Walter duidelijk dat ze niet houdt van de spelletjes van Marianne. Walter moet kiezen. Walter krijgt het bovendien stevig aan de stok met Briers. Bennie ziet er niet tegenop om een paar maanden in de gevangenis te zitten, als hij dan maar helemaal opnieuw kan herbeginnen.

Aflevering 64 (#64) - donderdag 21 maart 1996

Frank zet Florke op haar plaats: hij neemt het niet hoe ze Simonne behandelt. Maar Florke krijgt steun uit een onverwachte hoek. Tom verneemt van Jenny dat Marianne dubbel spel speelt.

Aflevering 65 (#65) - vrijdag 22 maart 1996

Peggy probeert haar vriendinnen zo goed en zo kwaad als het kan te helpen nu Bennie eindelijk een beslissing heeft genomen. Jenny probeert te bemiddelen tussen Frank en Florke. Frank krijgt onverwacht bezoek.