Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#76) - maandag 8 april 1996

Simonne en Florke willen Frank helpen na de zware bedreigingen van Vercammen. Robbe helpt Peggy verder op haar moeilijke zoektocht. Jenny voelt zich niet gelukkig met de nieuwe escapades van Walter en Rosa.

Aflevering 77 (#77) - dinsdag 9 april 1996

Wanneer Tom thuis komt, wordt het duidelijk waarom Bianca de laatste tijd zo afstandelijk deed. Jenny vindt het niet ernstig dat Rosa haar de zaken helemaal alleen laat beredderen. Simonne zet Frank nu echt zwaar onder druk om met haar te trouwen.

Aflevering 78 (#78) - woensdag 10 april 1996

Op haar zoektocht verneemt Peggy onverwacht meer over het verleden van Luc en Rosa. Jenny vangt Agnes op die het nu heel zwaar te verduren krijgt met haar man. Simonne en Florke willen allebei op een andere manier Frank helpen in zijn conflict met Vercammen.

Aflevering 79 (#79) - donderdag 11 april 1996

Ingrid moet heksentoeren uithalen om voor Harry te verbergen wat er werkelijk aan de hand is. Walter en Rosa komen elk met andere gevoelens uit Parijs. Waar Simonne en Florke voor vreesden, komt voor Frank uit.

Aflevering 80 (#80) - vrijdag 12 april 1996

Dankzij Simonne kan Frank de problemen een beetje uitstellen. Rosa neemt Peggy zwaar onderhanden over haar heimelijke zoektocht. Walter krijgt plots een onverwachte brief in verband met een onderzoek dat tegen hem loopt.