Wikia

Week 17

Week 18

Seizoen 2

Aflevering 86 (#86) - maandag 22 april 1996

Walter moet zowel Rosa als Luc verzorgen en dat loopt niet van een leien dakje. Peggy gaat haar moeder nu met andere ogen zien. Voor Simonne en Florke is de grote avond aangebroken.

Aflevering 87 (#87) - dinsdag 23 april 1996

Simonne probeert zonder medeweten van Florke de zaak met Vercammen op haar eigen manier te regelen. Peggy denkt opnieuw dat ze weet wie haar echte vader is. Jenny en Walter worden gestimuleerd vanuit een onverwachte hoek.

Aflevering 88 (#88) - woensdag 24 april 1996

Jenny en Frank denken allebei precies anders over hoe het nu verder moet. Door alles wat er de laatste tijd gebeurd is, krijgt Rosa het moeilijk om overeind te blijven. Peggy krijgt het een en ander over Jenny te horen en voelt waar het schoentje knelt.

Aflevering 89 (#89) - donderdag 25 april 1996

Simonne probeert Florke met alle middelen aan haar kant te krijgen wat betreft de scheiding. Marianne en Walter dreigen weer in een oude discussie te vervallen. Jenny weet niet meer hoe ze Rosa kan helpen.

Aflevering 90 (#90) - vrijdag 26 april 1996 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 1: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Voor Frank komt de zaak met Vercammen tot een hoogtepunt. Hij moet nu buigen of barsten. Peggy denkt eindelijk haar vader gevonden te hebben maar staat nog voor een verrassing. Jenny neemt een kordaat besluit in verband met Walter.