Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#6) - maandag 1 januari 1996

Jenny vindt Bianca toch thuis, maar wordt geconfronteerd met Frank. Het komt tot een hooglopende ruzie waarbij Jenny verwond geraakt. Jenny gaat, omwille van Bianca, terug naar huis. Daar krijgt ze telefoon van Simonne. Jenny reageert woedend en Simonne gaat naar het kapsalon en zegt tegen Rosa waar het op staat: Frank zal de hare worden. Rosa draagt Peggy op om weer vriendschap te sluiten met Bianca. Peggy doet dat tegen haar zin. Tom is druk in de weer met zijn praeses-verkiezing en zijn huis.

Aflevering 7 (#7) - dinsdag 2 januari 1996

Rosa vertelt Jenny van Simonnes voornemen. Zij kan haar zus overtuigen om nu echt een besluit te nemen. Jenny zal naar Rosa gaan, maar Bianca kan niet kiezen tussen vader en moeder. Wanneer Frank erop uitkomt dat Jenny weg is, gaat hij bij Rosa amok maken. Tom brengt zijn nieuwe vriendin Hannah voor het eerst mee naar huis. Per ongeluk schenkt hij een parfum van zijn vader aan Hannah. Als Walter hier achter komt, dwingt hij zijn zoon mee te gaan naar het galadiner in het home.

Aflevering 8 (#8) - woensdag 3 januari 1996

Jenny is bij haar zuster ingetrokken. Frank komt haar zoeken, maar Rosa krijgt hem nog tijdig buiten. Bianca wil niet verklappen waar Jenny is. Frank dreigt er daarom mee Bennie aan te geven bij de politie. Ann blijkt op het galadiner een vriend gevonden te hebben. Marianne gedraagt zich hautain tegenover Felicienne. Walter zoekt verdere toenadering tot Rosa. Bianca heeft het moeilijk met de hele situatie. Ze gaat niet naar school, maar blijkt toch een vriend gevonden te hebben.

Aflevering 9 (#9) - donderdag 4 januari 1996

Bennie zoekt Peggy op en verneemt daar dat Frank hem dreigt te verraden. Ze maken daar Bianca verwijten over, maar die weet ook geen oplossing. Tom wordt verkozen tot vice-praeses van de studentenkring. John en Ann zijn vol van hun plannen i.v.m. de naschoolse kinderopvang. John nodigt Ann uit voor een weekend in de Ardennen. Walter probeert een ernstig gesprek te hebben met Frank, maar die is voor geen rede vatbaar en gaat zijn woede luchten bij Rosa. Jenny vindt het nu welletjes.

Aflevering 10 (#10) - vrijdag 5 januari 1996

Frank besluit van tactiek te veranderen. Hij belooft Bianca Bennie niet te verklikken bij de politie en als Bianca met haar vriend Neil naar huis komt, speelt hij de vader die ook jong is geweest. Op uitnodiging van Walter komt Jenny in het huis van de dokter wonen. Zij voelt zich wel onwennig, mede door de houding van Marianne. Als Frank haar huissleutels komt opeisen, maakt dat de situatie er niet gemakkelijker op. Verder blijkt dat het kinderopvangverblijf van Ann en John het fiat van Walter zal krijgen.