Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#11) - maandag 8 januari 1996

Voor Jenny is Franks optreden ten huize van Walter een zware slag. Bianca probeert haar moeder te troosten, maar begrijpt dat dit er voor Jenny teveel aan is. Ze vreest dat Jenny wel eens langer weg zou kunnen blijven dan ze had gedacht. Rosa vertelt Bennie klaar en duidelijk waar het op staat. Hij mag weer met Peggy omgaan, mits hij bepaalde regels in acht neemt. Peggy is in de zevende hemel nu ze Bennie weer bij zich heeft. Wanneer Bennie Neil ontmoet blijken ze elkaar te kennen.

Aflevering 12 (#12) - dinsdag 9 januari 1996

Tom brengt zijn vrienden mee naar huis en probeert hen ervan te overtuigen dat hij de ideale huisbaas is. Ann is stapelverliefd op John en brengt haar nieuwe liefde mee naar huis, tot ongenoegen van Marianne. Peggy is allesbehalve gelukkig met Bennie's bijnaam. Walter probeert van zijn vrije dag te genieten, maar dat laten zijn gezinsleden niet toe. Hij probeert dan ook nog eens iedereen tegemoet te komen of raad te geven. Maar zijn omgeving werkt niet mee.

Aflevering 13 (#13) - woensdag 10 januari 1996

Frank voelt zich behoorlijk schuldig over wat hij gedaan heeft. Simonne, die nu bij hem wilt intrekken, kan hij nu zeker ook missen. Hij gooit haar dan ook buiten. Felicienne en Marianne komen niet overeen. Als zoekt ze wraak voor haar eerdere uitlatingen, laat Felicienne Marianne nu maar fouten begaan. Walter ondervindt voor het eerst tegenwind tegen John's plannen, maar krijgt ook een leuk bericht. Zijn collega Karel Briers biedt hem zijn chalet te koop aan. Walter vraagt aan Rosa of ze niets voelt voor een weekend Ardennen.

Aflevering 14 (#14) - donderdag 11 januari 1996

Peggy kan Bennie met een uitvlucht naar buiten krijgen. De aanwezigheid van Walter belet Rosa er dieper op in te gaan. Ze belooft Walter om eens na te denken over het weekendje Ardennen. Rosa vangt Bianca op die niet goed naar huis durft. Ze ziet er tegen op om weer met haar vader geconfronteerd te worden en eventueel zelfs met Simonne. Walter en Marianne krijgen een opdringerige John te verduren. Het is duidelijk dat ze moeite hebben met de vriend van Ann. 

Aflevering 15 (#15) - vrijdag 12 januari 1996

Frank wil Jenny niet laten gaan. Tijdens de daaropvolgende ruzie komt het hoge woord eruit: voor Jenny is de maat vol. Zij komt niet meer terug. Bianca kan dat niet aanvaarden en vlucht in de armen van Neil. Marianne probeert wat toenadering te zoeken bij Ann. Zij geeft John dan toch het voordeel van de twijfel. John daagt weer op en valt Walter nog eens lastig over het kinderopvangproject. Als John hoort dat Walter het chalet van Briers wil kopen, schiet dat bij hem in het verkeerde keelgat. Felicienne doet wat water bij de wijn.