Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#21) - maandag 22 januari 1996

De werkloze Frank begint te beseffen dat hij zich moet herpakken. Omwille van Bianca wil hij niet dat Simonne overdag bij hem blijft. Zelf zet hij zijn trots even opzij om bij Walter een ziekenbriefje te vragen. Walter kan hem dat niet geven. Walter is Marianne enige uitleg verschuldigd over het weekend met Rosa. Rosa zelf heeft na dit weekend nog steeds haar twijfels. En Peggy maakt het haar ook niet gemakkelijk. Peggy pakt Bennie hard aan, waarna die kwaad wegloopt. Als Bennie 's avonds nog niet is opgedaagd, wordt Peggy ongerust. Jenny ontmoet Simonne bij Frank en weet nu waarom Bianca niet meer naar haar vader wil. Toch probeert ze, na een gesprek met Frank, om Bianca voor Neil te waarschuwen. Dat heeft een averechts effect op Bianca: zij wil bij Neil intrekken.

Aflevering 22 (#22) - dinsdag 23 januari 1996

Simonne laat zich van haar ondernemende zijde zien. Frank heeft zich voldoende herpakt om haar aan zijn zijde te tolereren. Samen trekken ze naar de vakbond. Jenny verbiedt Bianca om bij Neil in te trekken. Ze moet bij Jenny blijven overnachten. Bianca is daar allesbehalve blij mee, en als ze dan ook nog een serieuze uitbrander krijgt van Marianne, voelt ze zich helemaal niet goed in haar vel. Eigenlijk wil ze het liefste weg uit dat huis. Ook Ann wordt het een beetje te veel. Bianca's aanwezigheid betekent immers ook dat die Neil te pas en te onpas over de vloer zal komen. Walter heeft er een hele kluiff aan om Marianne enAnn op andere gedachten te brengen. Zelf nodigt Walter Rosa uit voor een filmpje, mar er is blijkbaar iets met de communicatie foutgelopen en Walter komt erachter dat er misschien kapers op de kust zijn. Jenny en Rosa vinden steun bij elkaar en kunnen hun beider problemen even relativeren. Jenny is eigenlijk wel blij dat Bianca bij haar is komen wonen. Peggy is allesbehalve gerust over Bennie. Die daagt immers maar niet op. Neil is ongerust over zijn centen en praat tegenover Bianca even uit de biecht. Groot is de opluchting als Bennie dan toch opdaagt. Maar in welke staat!

Aflevering 23 (#23) - woensdag 24 januari 1996

Frank ontdekt dat Woodstock niet meer onder de levenden behoort en geeft Simonne hiervan de schuld. Walter probeert zich te verdiepen in Rosa's wijnhobby, wat niet echt lukt. Hij krijgt het ook aan de stok met Marianne, want die gaat zich nu toch wat te veel met zijn leven en dat van anderen moeien. Peggy en BIanca komen achter de ware toedracht: Bennie werkt voor Neil. Bennie, bezorgd om zijn eigen gezondheid, besluit om er nu toch een definitief punt achter te zetten. Bianca is een illusie rijker: Neil kan de pot op. Ze vindt troost bij Jenny, tegen wie ze zegt dat ze toch maar zal intrekken bij Walter. Peggy verstopt Bennie voor Rosa. Maar Bianca, die het niet neemt dat Peggy haar gebruikt om er zich uit te praten, verklapt dit.

Aflevering 24 (#24) - donderdag 25 januari 1996

Door toedoen van Bianca, die niet wil opdraaien voor Peggy, ontdekt Rosa dat Bennie nog in huis is. Hij moet stande pede buiten. Rosa en Jenny zullen van tactiek veranderen. Als het niet tot de dochters doordringt, dan zullen ze de vriendjes moeten aanpakken. Neil probeert intussen een nieuw slachtoffer te vinden in Tom. Hij stelt hem voor om in zijn plaats naar Holland te gaan. Tom krijgt eerst Frank op zijn dak, daarna presenteert Walter hem een zware rekening. Neils aanbod weigert hij in eerste instantie, maar Walter verzekert Ann dat zijn relatie met Rosa nog erg jong is en nog alle kanten op kan. Frank is niet echt gelukkig met de 'nieuwe' Woodstock. Marianne vertrekt weer naar Knokke. John krijgt te horen dat hij uit zijn kamer in de home moet.

Aflevering 25 (#25) - vrijdag 26 januari 1996

Nu Bennie uitgeschakeld is, probeert Neil Tom voor zijn kar te spannen. Hij slaagt er ook in omdat Tom steeds dieper en dieper wegzakt in de schulden. Rosa's en Jenny's afspraak om hun dochters in bescherming te nemen tegen de vrienden, lukt niet echt. Vooral Rosa heeft er moeite mee Bennie aan de deur te zetten. Bianca kan haar moeder overtuigen dat het nu echt uit is. John moet uit zijn kamer in de home. Walter belooft hem om het er eens met Briers over te hebben. Ann vangt van John maar eigenaardige signalen op als het gaat over een appartementje. Frank zit in financiële moeilijkheden en besluit de spaarrekening leeg te halen.