Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#26) - maandag 29 januari 1996

Jenny gaat razend naar Frank en eist dat hij haar deel van het geld teruggeeft. Frank heeft echter andere plannen met het geld. Hij wil terugvechten en zijn schulden afbetalen om met een schone lei te kunnen herbeginnen. 's Anderendaags heeft Jenny haar geld nog niet. Rosa probeert Bennie wat beter te begrijpen en hem zelfs op te vangen. Hij zal zelfs mogen blijven slapen, zij het op haar voorwaarden. Zij port hem aan om wat actiever te worden. Tom hoort wat Neil met Bennie heeft aangericht. Eerst ziet hij af van zijn koerierplannen, maar bezwijkt toch voor het geld. En omdat Neil hem onder druk zet. Dat heeft desastreuze gevolgen voor Bianca.

Aflevering 27 (#27) - dinsdag 30 januari 1996

Ann vindt Bianca op de kamer. Ze vangt haar op en probeert haar te overtuigen naar de politie te stappen. Bianca wil daar niet van weten. Ze heeft schrik dat Neil nog eens zou terugkomen. Ook Ann ziet het gevaar hiervan als ze van Tom hoort dat Neil een sleutel van het huis heeft. Bianca probeert wel steun te vinden bij Frank en Jenny, maar zolang zij niets zegt, lukt dit uiteraard niet. Jenny merkt dat er met Bianca iets scheelt, denkt dat de algehele situatie haar parten speelt en voelt zich er schuldig over tot ze van Walter hoort dat Neil haar dochter nog steeds niet gerust kan laten. Tom moet Walter opbiechten dat hij een ongelukje heeft gehad met de wagen. De ware toedracht kan hij niet vertellen. Hij weet nu zeker dat er geld zit in de enveloppe en wil er zo snel mogelijk vanaf. Rosa heeft voor Bennie een jobje gevonden. Hij kan magazijnier worden bij Dirk, een vriend  van de wijnclub. Bennie vermoedde al dat er iets achter dat 'blijven slapen' stak. Hij weet nu wat en vindt het niet grappig. Peggy kan hem doen inzien dat het misschien toch niet zo'n slecht idee is.

Aflevering 28 (#28) - woensdag 31 januari 1996

Jenny vindt het erg dat Bianca zich voor haar afsluit. Toch blijft Bianca zwijgen. Ann probeert Bianca te overtuigen haar problemen niet op te kroppen. Bij Peggy zal Bianca haar verhaal dan toch kwijt kunnen. Peggy vangt haar goed op. Jenny wordt het even te machtig waardoor ze Felicienne gaat afsnauwen. Ze vindt wat steun bij Walter. Wanneer Bianca, na het gesprek met Peggy, toch wat opener wordt, vangt Jenny weer wat moed. Walter heeft zijn handen vol met Bennies neus: die is scheefgegroeid en dat vraagt om een pijnlijke ingreep. John heeft via Walter dan  toch iets uit de brand weten te slepen: zijn huurkamer zal voor de helft vergoed worden. Ann krijgt telefoon en wil nu van Tom weten wat hij met Neil te maken heeft.

Aflevering 29 (#29) - donderdag 1 februari 1996

Ann probeert de waarheid uit Tom te krijgen. Dat lukt niet. Maar Tom moet het toch aan iemand kwijt en vertelt Hannah over zijn opdracht voor Neil. Hannah is helemaal niet gelukkig met dit nieuws. Rosa heeft een etentje met Walter. Daar wordt zij het liefst niet bij gestoord, want die twee moeten nu maar eens zeggen hoe zij tegenover elkaar staan, wat ze voor elkaar voelen. Dat blijkt vrij gelijklopend te zijn. Ann stelt Jenny voor dat Bianca de logeerkamer krijgt. Jenny vindt dat een goed idee. Ze pakt al wat spulletjes in en vindt zo het gescheurde nachthemdje van Bianca. Wanneer ze gerucht hoort op Toms kamer, stoot ze daar op Neil.

Aflevering 30 (#30) - vrijdag 2 februari 1996

Neil geeft zijn versie van de feiten. Jenny is niet overtuigd. Ze probeert Bianca er over aan te spreken. In eerste instantie wil ze er niets over zeggen. Later, door toedoen van Ann, komt ze er toch toe om haar moeder over de verkrachting te vertellen. Maar ze wil er verder ook niets meer van horen. Bennie ziet op tegen zijn eerste werkdag. Wanneer hij 's avonds thuiskomt is het allemaal nog veel erger dan hij zich had voorgesteld. Frank krijgt de vakbondsafgevaardigde op bezoek. Walter ontvangt een brief uit 'Essen'. Dat heeft met Tom te maken. Hij stelt er zich vragen bij. Hannah vertel hem de ware toedracht. Het is allemaal nog erger dan hij dacht.