Wikia

Seizoen 19

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#3596) - maandag 1 september 2014

Femke en Peter staan doodsangsten uit. Er is nog altijd geen spoor van Emma. Ann herkent het slachtoffer van het auto-ongeval en besluit de familie in te lichten. Marianne en Mayra worden naar het ziekenhuis gebracht. Jana, Lowie en Olivia feesten door.

Aflevering 2 (#3597) - dinsdag 2 september 2014

Er is een doorbraak in de zoektocht naar Emma. Marianne krijgt onverwacht bezoek. Peggy neemt een belangrijke beslissing. Peter en Femke hebben een slapeloze nacht achter de rug. Olivia is tot over haar oren verliefd en dat ontgaat ook Jana niet.

Aflevering 3 (#3598) - woensdag 3 september 2014

Geert is nog altijd de hoofdverdachte. Judith wil actie ondernemen, maar wordt tegengewerkt. Waldek doet Lowie een voorstel. Peter vraagt Tom om hulp. Tom gaat zijn moeder bezoeken in het ziekenhuis.

Aflevering 4 (#3599) - donderdag 4 september 2014

Paulien verneemt nieuws van Jens. Er worden verschillende verhoren afgenomen in het kader van het onderzoek naar de verdwijning van Emma. Yvette helpt Simonne uit de nood. Mayra heeft een verrassing voor Ann. Peggy neemt afscheid. Lena vertrekt naar het buitenland.

Aflevering 5 (#3600) - vrijdag 5 september 2014

Lowie verneemt wat de erfenis van Leontien inhoudt. Sam wil een nieuwe stap in haar relatie met Tim zetten. Stan besluit zich ook te moeien in de zoektocht naar Emma. Yvette heeft heuglijk nieuws. Nancy maakt zich zorgen om Marianne.