Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#3661) - maandag 1 december 2014

Olivia krijgt een briljant idee. Rosa laat haar groot hart zien. Eddy voert een speciale opdracht uit voor Marianne. Sam blijft piekeren. Yvette heeft verborgen talenten. Simonne is kwaad op Peggy, die belooft zich te herpakken.

Aflevering 67 (#3662) - dinsdag 2 december 2014

Waldek krijgt een leuke verrassing. Nancy is kwaad op Eddy. Geert laat zich niet provoceren. Frank moet zich forceren op het werk. Olivia zet haar plannen voort, terwijl Lowie er zo zijn eigen gedacht over heeft. Peggy laat zich niet kennen.

Aflevering 68 (#3663) - woensdag 3 december 2014

Marianne krijgt een onaangename brief. Peggy doet alsof er niets aan de hand is; Leo en Waldek hebben het er moeilijk mee. Tim zoekt informatie bij Toon. Rosa verontschuldigt zich bij Waldek. Marianne en Nancy maken ruzie. Er is goed nieuws voor de Kabouters.

Aflevering 69 (#3664) - donderdag 4 december 2014

Peggy doet Simonne een voorstel. Olivia beseft stilaan dat ze verkeerde conclusies heeft getrokken. Renzo geeft Frank een goede raad. Eddy krijgt de wind van voren van Nancy. Simonne is kwaad op Frank. Marianne beraamt een plan. Tim onderneemt actie.

Aflevering 70 (#3665) - vrijdag 5 december 2014

Geert krijgt het moeilijk. Er wacht Lowie, Jana en Olivia een verrassing van formaat. Peggy krijgt goed nieuws. Frank klaagt over rugpijn. Marianne maakt een afspraak met Peter. Tom denkt na over de toekomst. Tussen Nancy en Eddy is de spanning te snijden.