Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#3671) - maandag 15 december 2014

Sam is kwaad op Tim. Simonne krijgt een uitnodiging van Lowie. Olivia is jaloers. Tussen Peggy en Simonne loopt de spanning hoog op. Tom helpt Stan met zijn examens. Ann probeert Marianne iets duidelijk te maken. Waldek is druk in de weer met het plannen van zijn huwelijk met Rosa.

Aflevering 77 (#3672) - dinsdag 16 december 2014

Luc heeft nieuws voor Femke dat haar tot nadenken stemt. Marianne is vastberaden. Simonne zoekt steun bij Frank. Renzo probeert Simonne en Peggy te verzoenen. Geert krijgt onverwacht bezoek. Olivia en Lowie hebben een aanvaring.

Aflevering 78 (#3673) - woensdag 17 december 2014

Luc zoekt troost bij Julia. Ann en Mayra proberen zich te concentreren op de positieve zaken. Sam heeft het moeilijk. Simonne voelt zich verraden. Femke neemt een beslissing. Tim vangt Sam op. Stan en Tom hebben wilde plannen.

Aflevering 79 (#3674) - donderdag 18 december 2014

Julia is jaloers. Sam zit met kopzorgen. Frank praat met Peggy. Simonne heeft een oplossing gevonden. Marianne is volop bezig met het maken van plannen. Peter legt zijn idee uit aan Tom. Frank probeert het goed te maken met Simonne.

Aflevering 80 (#3675) - vrijdag 19 december 2014

Er is een familiediner bij Lowie. Simonne heeft belangrijk nieuws voor Peggy. Stan komt thuis met zijn rapport. Tim is fier op Sam. Nancy en Eddy krijgen een belangrijke opdracht van Marianne. Jana krijgt een mysterieus cadeau.