Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#3676) - maandag 22 december 2014

Femke moet Jens iets vertellen. Leo spreekt Jenny aan. Peggy duwt Renzo van zich weg. Mayra en Ann genieten met Marianne in Kaapverdië. Olivia heeft het moeilijk. Sam onderneemt actie. Nancy is fier op haar dochter. Eddy houdt zich strikt aan de afspraak met Marianne.

Aflevering 82 (#3677) - dinsdag 23 december 2014

Frank vreest dat Simonne gelijk krijgt wat Peggy betreft. Er worden plannen gemaakt voor Kerstmis. Adil heeft een interessante uitdaging voor Frank en Toon. Peggy pakt Femke aan. Alle studenten moeten blokken en krijgen de steun van Yvette. Nancy en Eddy profiteren van hun situatie.

Aflevering 83 (#3678) - woensdag 24 december 2014

Luc probeert zijn band met Lowie nog te versterken. Rosa en Waldek komen terug thuis. In de Frens wordt er een kerstfuif gegeven. Lena heeft een opdracht voor Paulien. Er is een kleine toenadering tussen Rosa en Peggy. Houden Frank en Toon de weddenschap met Adil vol? Jana ontvangt een wenskaart.

Aflevering 84 (#3679) - donderdag 25 december 2014

Luc doet Rosa en Jenny een zakelijk voorstel. Rosa krijgt het moeilijk. Tim heeft een cadeau voor Sam. Ook Marianne ontvangt een geschenk. Waldek zoekt zijn toevlucht in zijn werk. Femke praat met Renzo.

Aflevering 85 (#3680) - vrijdag 26 december 2014

Luc heeft een vraag voor Peter. Mayra maakt zich zorgen. Eddy wil Marianne niet teleurstellen. Peggy wil duidelijkheid scheppen voor Renzo. Waldek en Femke hebben een goed gesprek en dat ontgaat ook Rosa niet.