Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#3686) - maandag 5 januari 2015

Marianne stapt naar Peter. Sam krijgt een onaangenaam bericht toegestuurd. Jenny probeert Waldek en Leo te verzoenen. Paulien slaat in paniek. Nancy en Eddy staan weer met beide voeten op de grond. Femke is nerveus.

Aflevering 92 (#3687) - dinsdag 6 januari 2015

Ann beseft dat ze te hard van stapel is gelopen. Waldek en Rosa maken ruzie. Peter heeft belangrijk nieuws voor Tom. De vriendschapsband tussen Waldek, Frank en Eddy wordt aangewakkerd. Het zijn examens voor de studenten in het gemeenschapshuis.

Aflevering 93 (#3688) - woensdag 7 januari 2015

Simonne en Nancy maken zich zorgen om hun mannen. Tussen Femke en Rosa is de spanning te snijden. Adil probeert Paulien te kalmeren. Marianne krijgt minder goed nieuws. Peggy zet een stap in de goede richting.

Aflevering 94 (#3689) - donderdag 8 januari 2015

Stan is ziek. Marianne zoekt toenadering tot Geert. Peggy spreekt Waldek aan. Adil is kwaad op Paulien. Er moet Toon iets van het hart. Paulien voelt zich schuldig. Jana krijgt een kaartje.

Aflevering 95 (#3690) - vrijdag 9 januari 2015

Olivia krijgt onverwacht bezoek. Paulien probeert het goed te maken met Adil. Toon krijgt een mysterieuze sms. Frank en Simonne ontvangen een uitnodiging. Geert en Marianne spreken met elkaar af. Peter wil Femke verrassen.