Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#3601) - maandag 8 september 2014

Luc moet de hulp van Toon inschakelen. Peter is vastbesloten om Peggy haar straf niet te laten ontlopen. Ann probeert een gesprek aan te knopen met haar moeder. De bewijzen tegen Geert stapelen zich op. Judith en Tom hebben een meningsverschil. Lowie heeft grote plannen met zijn erfenis.

Aflevering 7 (#3602) - dinsdag 9 september 2014

Luc schakelt extra hulp in voor zijn evenementen. Het is druk in de Zus & Zo. Hélène probeert Judith op te vangen. Marianne lucht haar hart bij Jenny. Het onderzoek naar Emma neemt opnieuw een heel andere wending. Tom krijgt het hard te verduren.

Aflevering 8 (#3603) - woensdag 10 september 2014

Danny en Tim zetten alles op alles om Emma te vinden. Lowie vangt Stan op. Waldek ontvangt een brief voor Peggy. Sam tracht Lowie met beide voeten op de grond te zetten. Er zijn spanningen tussen Jana en Olivia.

Aflevering 9 (#3604) - donderdag 11 september 2014

Judith krijgt verrassend bezoek. Tim bijt zich vast in het onderzoek. Waldek krijgt hulp uit onverwachte hoek. Geert wil zijn onschuld bewijzen. Sam heeft een voorstel voor Lowie. Toon is verrast als hij de groep ziet waarmee hij gaat fietsen.

Aflevering 10 (#3605) - vrijdag 12 september 2014

Er worden nieuwe sporen gevonden in het onderzoek naar Emma. Peggy komt thuis en heeft nieuwe energie. Marianne heeft nieuws voor Ann. Sam en Lowie komen tot een overeenkomst. Waldek heeft het moeilijk. Lowie, Olivia en Jana leggen hun theoretisch rijexamen af. Jana lucht haar hart bij Yvette.