Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#3691) - maandag 12 januari 2015

Julia is ongelukkig. Lowie praat in op Paulien. Frank blijft koppig. Marianne roept de hulp in van Eddy. Geert heeft nieuws dat inslaat als een bom. De examens bezorgen Olivia extra stress. Tussen Adil en Paulien hangt er nog altijd een spanning.

Aflevering 97 (#3692) - dinsdag 13 januari 2015

Marianne geeft het nog niet op. Peggy laat haar goede wil zien aan Rosa. Adil en Paulien praten terug met elkaar. Femke is gelukkig. De weddenschap loopt af, maar zullen Toon en Frank ze winnen? Stan is aan de beterhand.

Aflevering 98 (#3693) - woensdag 14 januari 2015

Simonne praat met Julia over Luc. Nancy is nieuwsgierig, maar vangt bot bij Marianne. Paulien ontvangt bezoek. Marianne laat Peter langskomen. Olivia heeft examenstress, maar krijgt steun. Er wacht Peggy een grote verrassing in de Zus & Zo.

Aflevering 99 (#3694) - donderdag 15 januari 2015

Geert blijft niet bij de pakken zitten. Olivia moet afrekenen met Jan en Lena. Ann en Tom gaan de confrontatie aan met Marianne. Peter en Tom maken serieus ruzie. Renzo brengt Nancy een bezoekje. Jenny maakt zich zorgen over Waldek. Jana krijgt een leuke attentie.

Aflevering 100 (#3695) - vrijdag 16 januari 2015

Olivia kan zich moeilijk concentreren. Leo wil tijd voor hem en Jenny, en dat doet Jenny nadenken. Ann en Tom twijfelen aan de oprechtheid van Marianne. Femke laat zich niet doen. Renzo heeft een verrassing voor Peggy.