Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#3696) - maandag 19 januari 2015

Luc heeft de hulp nodig van de Kabouters. Simonne maakt Julia blij. Marianne krijgt een voorstel van Tom en Ann te horen. Leo heeft groot nieuws voor Rosa. Frank wijkt niet af van zijn standpunt. Jana lucht haar hart bij Olivia.

Aflevering 102 (#3697) - dinsdag 20 januari 2015

Op zakelijk vlak gaat het Peter en Luc voor de wind. Luc verrast Frank. Ann en Tom zijn ten einde raad. Rosa vreest het ergste. Adil geeft Frank goede raad. Lowie praat met Sam over Toon. Olivia en Lowie waarschuwen Jana.

Aflevering 103 (#3698) - woensdag 21 januari 2015

Peggy heeft een impulsief idee. Marianne laat zich niet zomaar doen. Rosa maakt zich ongerust. Eddy twijfelt of hij Nancy de waarheid moet vertellen. Olivia is jarig vandaag, maar ook Jana krijgt een cadeautje. Jana laat per ongeluk in haar kaarten kijken.

Aflevering 104 (#3699) - donderdag 22 januari 2015

Luc en Leo maken afspraken. Frank heeft nieuws voor Luc. Lowie spreekt Toon aan. Jenny blijft niet onbewogen bij het voorstel van Peggy. Olivia en Lowie zijn het niet eens met elkaar. Nancy hoort Eddy uit, maar zal hij iets vertellen?

Aflevering 105 (#3700) - vrijdag 23 januari 2015

Jenny hakt een belangrijke knoop door en daar is niet iedereen even blij mee. Nancy heeft het moeilijk met Marianne. Ann en Tom staan voor een moeilijke keuze. Waldek is kwaad op Rosa. Femke is strijdvaardig. Toon zoekt Jana op.