Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#3701) - maandag 26 januari 2015

Paulien en Julia hebben een leuke dag samen. Jenny geeft uitleg aan Waldek, maar toont zelf toch nog enige twijfel. Ann praat met Geert. Eddy zit op hete kolen nadat hij een belangrijk bericht kreeg. Peter geeft niet op. Tom heeft het moeilijk.

Aflevering 107 (#3702) - dinsdag 27 januari 2015

Er zijn veranderingen op til in de Zus & Zo. Luc is op zoek naar personeel. Marianne spreekt af met Jenny. Nancy krijgt slecht nieuws. Tom en Ann zijn het niet helemaal eens met elkaar. Jana voelt zich niet meer op haar gemak thuis.

Aflevering 108 (#3703) - woensdag 28 januari 2015

Jenny doet Leo een voorstel. Peggy wil Sandrine terugzien. Renzo heeft een verrassing voor Peggy. Simonne geeft Peggy een koekje van eigen deeg. Jana vindt een speciaal briefje in de brievenbus van het gemeenschapshuis.

Aflevering 109 (#3704) - donderdag 29 januari 2015

Femke moet iets belangrijk bespreken met Simonne. Geert krijgt een schokkende mededeling. Nancy en Eddy zijn de wanhoop nabij. Marianne zoekt Jenny op in de Zus & Zo. Jana heeft haar laatste examen.

Aflevering 110 (#3705) - vrijdag 30 januari 2015

Simonne en Femke laten zich niet kennen, maar ook Peggy geeft niet op. Ann is uitgeput. Sam en Lena raken aan de babbel in de Frens. Marianne is helemaal over haar toeren. Jana krijgt opnieuw een bericht.