Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#3711) - maandag 9 februari 2015

Jenny is kwaad op Marianne. Eddy stapt naar de vakbond. Tom en Stan zijn het niet eens met elkaar. Waldek heeft een voorstel voor Rosa. Olivia maakt plannen voor Valentijn. Jana neemt een beslissing.

Aflevering 117 (#3712) - dinsdag 10 februari 2015

Rosa zet Peggy met haar twee voeten op de grond. Adil worstelt met zijn beslissing. Femke zoekt extra hulp. Marianne laat zich niet zien. Ann en Mayra kijken uit naar betere tijden. Lowie en Olivia proberen Jana op andere gedachten te brengen.

Aflevering 118 (#3713) - woensdag 11 februari 2015

Er is opnieuw een conflict tussen Peggy en Waldek. Nancy gaat netwerken bij Femke en Ann. Lowie krijgt zijn resultaten van de examens. Hélène en Geert hebben groot nieuws. Frank biedt Waldek zijn hulp aan. Jana besluit geen verdere stappen te ondernemen.

Aflevering 119 (#3714) - donderdag 12 februari 2015

Marianne heeft nood aan een wandeling. Rosa zet Peggy op haar plaats. Stan en Tom groeien naar elkaar toe. Jenny maakt zich ongerust. Frank spreekt Sam aan. Toon plaagt Jana. Olivia en Jana krijgen ook hun resultaat van de examens.

Aflevering 120 (#3715) - vrijdag 13 februari 2015

Eddy krijgt slecht nieuws. Paulien en Adil hebben hun eerste ruzie. Het vertrouwen tussen Femke en Toon is er nog niet helemaal. Waldek heeft een belangrijke mededeling voor zijn collega's. Nancy voelt zich goed. De ongerustheid bij Jenny neemt toe.