Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#3716) - maandag 16 februari 2015

Sam voelt zich niet goed. Frank zit in met Eddy. Peggy doet Renzo een voorstel. Waldek krijgt goed nieuws. Paulien wil zich nog meer toeleggen op fotografie en legt dit voor aan Jens. Lowie maakt een belofte tegenover Jana.

Aflevering 122 (#3717) - dinsdag 17 februari 2015

Eddy is babysit van dienst en vraagt een wederdienst van Peter. Peggy en Femke blijven elkaar uitdagen. Renzo wil Femke uit de nood helpen. Ann krijgt teleurstellend nieuws over Geert. Waldek en Rosa vinden elkaar. Olivia voelt zich schuldig.

Aflevering 123 (#3718) - woensdag 18 februari 2015

Ann en Mayra worden verrast. Nancy zet Eddy onder druk en hij wordt echt wanhopig. Renzo neemt Nancy is vertrouwen. Olivia en Lena hebben een gesprek over de toekomst. Olivia wil het goedmaken met Lowie en Jana is daar getuige van.

Aflevering 124 (#3719) - donderdag 19 februari 2015

Luc heeft een vraag voor Femke. Peter nodigt Tom uit. Ann gaat een moeilijk afscheid tegemoet. Eddy voelt zich nutteloos. Adil wil een feestje geven samen met Paulien. Simonne troost Frank. Lowie heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 125 (#3720) - vrijdag 20 februari 2015

Peggy belooft Rosa dat ze zich zal gedragen. Nancy lobbyt voor een job voor Eddy. Sam krijgt schokkend nieuws te horen. Peter heeft minder goed nieuws voor Eddy. Femke heeft veel werk. Olivia, Lowie, Jana en Toon amuseren zich op de fuif van Adil en Paulien.