Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#3721) - maandag 23 februari 2015

Olivia is nieuwsgierig naar het verleden van Lowie. Peggy mist Sandrine. Frank verneemt dat Toon een vis aan de haak heeft geslagen. Rosa neemt het initiatief om haar relatie te redden. Peter heeft grootse plannen.

Aflevering 127 (#3722) - dinsdag 24 februari 2015

Femke toont het resultaat van haar harde werk, maar is Julia daar blij mee? Renzo broedt op een groot plan. Frank is kwaad op Toon. Tim gaat langs bij Ann. Eddy excuseert zich bij Frank. Sam blijft bij haar beslissing.

Aflevering 128 (#3723) - woensdag 25 februari 2015

Femke heeft een tweede voorstel voor Julia klaar. Rosa wil investeren in haar relatie met Waldek. Tim weet het allemaal niet meer. Lena vangt Sam op. Lowie is gefrustreerd, terwijl Olivia heel enthousiast reageert tegenover Jana.

Aflevering 129 (#3724) - donderdag 26 februari 2015

Femke lucht haar hart bij Luc. Sam weigert met Tim te gaan praten. Tom krijgt goed nieuws te horen. Eddy zet zijn beste beentje voor. Peggy belooft Rosa dat ze een regeling zal opstellen voor de ochtenden in de Zus & Zo. Toon heeft Jana haar spelletje door.

Aflevering 130 (#3725) - vrijdag 27 februari 2015

De vrijgezellenavond van Luc en Julia wordt gepland. Peter licht Luc in over zijn nieuwe plannen. Tim spreekt Sam aan. Renzo houdt zich bezig met een groot project. Jana voelt zich enorm goed. Olivia is enthousiast, terwijl Lowie en Jana ruziemaken.