Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#3741) - maandag 23 maart 2015

Julia verstoort het ontbijt van Waldek, Rosa, Jenny en Leo. Sam wordt tegengewerkt. Peggy laat voor het eerst in haar kaarten kijken. Nancy heeft een geweldige nacht achter de rug. Simonne vraagt Toon om een gunst. Jana en Lowie proberen gewoon te doen tegen elkaar.

Aflevering 147 (#3742) - dinsdag 24 maart 2015

Luc merkt op dat Femke haar werk goed doet. Renzo blijft bij zijn standpunt. Peggy krijgt goede raad van Jenny. Waldek komt doodmoe thuis van het werk. Yvette gaat op stap. Stan en Tom zijn nerveus. Marianne stelt hoge eisen aan haar nieuw personeel.

Aflevering 148 (#3743) - woensdag 25 maart 2015

Het is een speciale avond voor Julia en Luc. Peggy blijft vriendelijk tegen Julia. Sam valt van de ene verbazing in de andere. Eddy maakt zich zorgen over zijn nieuwe job, maar Nancy steunt hem. Jana verzet haar gedachten.

Aflevering 149 (#3744) - donderdag 26 maart 2015

Frank en Luc hebben ruzie gemaakt. Julia is kwaad op Luc. Peter krijgt informatie over Luc en verschiet hier toch wel van. Adil jaagt zich teveel op en dat heeft gevolgen. Sam haar geduld raakt op. Eddy is zenuwachtig voor zijn examen.

Aflevering 150 (#3745) - vrijdag 27 maart 2015

Sam heeft eindelijk een spoor, maar kan ze zich kalm genoeg houden? Waldek zit met een enorm schuldgevoel. Marianne verneemt dat Geert op reis is vertrokken. Paulien maakt zich zorgen. Renzo heeft Dylan bij zich dit weekend.