Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#3746) - maandag 30 maart 2015

Luc biedt zijn verontschuldigingen aan bij Tom en Peter. Tim heeft een goede raad voor Sam. Renzo daagt Peggy uit. Lowie helpt Paulien uit de nood. Marianne gaat in op de uitnodiging van Tom. Frank houdt het been stijf.

Aflevering 152 (#3747) - dinsdag 31 maart 2015

Luc doet een knieval naar Frank. Paulien doet haar best om op een goed blaadje te staan bij de moeder van Adil. Sam onderneemt actie. Hélène haalt Marianne het bloed onder de nagels vandaan. Lowie heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 153 (#3748) - woensdag 1 april 2015

Luc heeft een dringende vraag voor Lowie. Marianne neemt een beslissing. Simonne en Frank zijn het niet eens met elkaar. Lowie raapt al zijn moed bij elkaar. Femke krijgt veel tegenslagen te verwerken. Adil bedankt Waldek.

Aflevering 154 (#3749) - donderdag 2 april 2015

Het is het begin van een belangrijke dag voor Julia en Luc. Tom is kwaad op Marianne. Waldek en Frank kunnen de problemen van Femke niet oplossen. Eddy en Nancy hebben een meningsverschil. Karima zoekt toenadering tot Paulien.

Aflevering 155 (#3750) - vrijdag 3 april 2015

Er is een verrassende wending in het onderzoek voor Sam. Simonne en Frank krijgen een logé. De zenuwen gieren door Eddy's lijf. Geert moet plots dringend vertrekken. Femke, Sam en Simonne moeten stoom aflaten.