Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#3751) - maandag 6 april 2015

Femke is doodop en ook Peter overslaapt zich. Renzo zorgt ervoor dat Peggy van de ene verrassing in de andere valt. Marianne organiseert een paaslunch. Sam en Tim zetten hun onderzoek voort. Olivia stelt voorwaarden. Paulien heeft schokkend nieuws voor Lowie.

Aflevering 157 (#3752) - dinsdag 7 april 2015

Jana kan haar hart luchten bij Toon. De zoektocht van Sam werpt zijn vruchten af. Eddy moet in de leerboeken duiken. De sfeer ten huize Marianne is opperbest. Adil lijkt stilaan te milderen tegenover zijn moeder.

Aflevering 158 (#3753) - woensdag 8 april 2015

Olivia zet Lowie het mes op de keel. Frank verschijnt dronken op het werk. Peggy probeert Rosa te overtuigen om positiever te zijn. Luc en Peter hebben een zakelijk voorstel voor Rosa en Peggy. Geert krijgt telefoon van zijn advocaat.

Aflevering 159 (#3754) - donderdag 9 april 2015

Sam doet een vreemde ontdekking en beseft dat ze extra hulp nodig heeft. Emma bewijst dat ze zich volledig herpakt heeft. Er is een afscheidsfeestje in het gemeenschapshuis. Paulien krijgt terug het vertrouwen van Karima. Peggy ontvangt een telefoontje met positief nieuws. Lowie moet een moeilijke keuze maken.

Aflevering 160 (#3755) - vrijdag 10 april 2015

Er is een verrassende wending in het onderzoek voor Sam. Simonne en Frank krijgen een logé. De zenuwen gieren door Eddy's lijf. Geert moet plots dringend vertrekken. Femke, Sam en Simonne moeten stoom aflaten.