Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#3756) - maandag 13 april 2015

Luc heeft een speciaal pakket met producten voor de Zus & Zo. Simonne krijgt een leuk cadeautje van Julia. Tim wil niet alles zomaar opgeven. Frank en Simonne worden verwend tijdens het ontbijt. Renzo is enorm zenuwachtig. Hélène komt langs bij Emma.

Aflevering 162 (#3757) - dinsdag 14 april 2015

Frank en Lowie gooien elkaar verwijten naar het hoofd. Sam gaat iets drinken met de collega's. Peter en Femke zijn het oneens over hun verdere toekomstplannen. Lena heeft advies voor haar dochter. Judith maakt zich zorgen over Emma. Marianne krijgt een leuke sms.

Aflevering 163 (#3758) - woensdag 15 april 2015

Luc pakt Frank aan over Lowie en ook Sam wijst Frank op zijn gedrag. Rosa en Peggy delen hun beslissing mee aan Peter en Luc. Tim moet Sam iets opbiechten. Jens krijgt een verrassend berichtje. Eddy heeft een nieuwe job. Jana zoekt Toon op.

Aflevering 164 (#3759) - donderdag 16 april 2015

Rosa blijft bij haar standpunt, maar Femke heeft een plan. Het is een sombere dag voor Geert en Hélène. Frank weigert overuren te presteren. Marianne krijgt een kleine attentie. Emma heeft voetbalfinale en Stan moet mee.

Aflevering 165 (#3760) - vrijdag 17 april 2015

Simonne neemt Yvette mee op uitstap. Tussen Lowie en Olivia lijken alle plooien gladgestreken. Julia heeft een idee voor Peter en Femke. Stan wil Judith iets duidelijk maken. Frank laat zich niet afschepen.