Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#3761) - maandag 20 april 2015

Julia is enthousiast over haar voorstel. Peter en Luc doen een goede zakelijke zet. Simonne laat Frank zweten en ook van Sam mag hij een preek verwachten. Mayra doet gouden zaken. Sam onderneemt actie. Nancy heeft schitterend nieuws voor Eddy.

Aflevering 167 (#3762) - dinsdag 21 april 2015

Peter moet Eddy teleurstellen. Sam neemt drastische beslissingen die zware gevolgen kunnen hebben. Mayra heeft terug hoop dat haar relatie met Marianne zal verbeteren. Toon biedt Jana zijn hulp aan.

Aflevering 168 (#3763) - woensdag 22 april 2015

Julia moet verlof vragen aan Rosa en Peggy. Sam neemt Julia en Simonne in vertrouwen. William moet een keuze maken. Mayra wordt gekwetst. Rosa krijgt een aangename gast over de vloer in de Zus & Zo. Jana heeft haar eerste rijles.

Aflevering 169 (#3764) - donderdag 23 april 2015

De huwelijksreis van Julia en Luc komt dichterbij. Judith en Tom genieten van quality time samen. Sam krijgt eindelijk nieuws te horen. Waldek heeft een goede raad voor Frank. Hélène en Mayra kunnen het goed met elkaar vinden. Olivia heeft een besluit genomen.

Aflevering 170 (#3765) - vrijdag 24 april 2015

Femke bespreekt met Rosa en Peggy het concept van Bomans Events and Projects. Luc verstoort een leuk onderonsje van Rosa. Mayra zet Marianne op haar nummer. Frank heeft een plan, maar heeft daarbij de hulp nodig van Eddy. Sam lijkt eindelijk een stap dichter bij haar antwoorden te komen.