Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#3766) - maandag 27 april 2015

Sam en Tim maken serieuze ruzie. Femke schakelt de hulp van Renzo in. Frank krijgt slecht nieuws. Paulien laat geen enkele kans onbenut. Marianne en Mayra houden de schijn zo goed mogelijk op. Jana is in haar nopjes.

Aflevering 172 (#3767) - dinsdag 28 april 2015

Mayra krijgt een zakelijk voorstel. Paulien probeert Lowie te helpen. Eddy en Frank gaan samen op stap. Nancy legt de kaarten voor Marianne. Toon doet zijn best om Sam van gedacht te doen veranderen. Het is een emotionele dag voor Jana.

Aflevering 173 (#3768) - woensdag 29 april 2015

Marianne heeft een date. Femke neemt Lucas mee naar de Zus & Zo. Julia krijgt een bolwassing van Rosa. Nancy doet haar best om werk te vinden voor Eddy. Het vertrouwen tussen Olivia en Lowie lijkt zich stilaan volledig te herstellen.

Aflevering 174 (#3769) - donderdag 30 april 2015

Luc krijgt argwaan bij de acties van Frank. Adil krijgt goed nieuws. Sam werkt haar slecht humeur uit op de klanten. Toon gaat joggen. Eddy en Frank zijn bezig met de voorbereidingen van hun volgende stap. Jana heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 175 (#3770) - vrijdag 1 mei 2015

Femke probeert een bekende kok te strikken voor Bomans Events and Projects. Simonne krijgt de ene teleurstelling na de andere te verwerken. Sam stort helemaal in. Marianne en Hélène zijn uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Emma. Adil voelt zich bevrijd. Jana voelt zich niet zo goed.