Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#3776) - maandag 11 mei 2015

Luc ziet alles goedkomen en hij excuseert zich tegenover Peter. Tim spreekt Frank aan. Julia ziet de toekomst rooskleurig in. Jenny en Leo hebben een meningsverschil. Sam zet haar beste beentje voor op het werk. Jana heeft belangrijk nieuws voor Lowie.

Aflevering 182 (#3777) - dinsdag 12 mei 2015

Luc heeft ruzie met Rosa en Peggy. Tim stelt Sam gerust. Simonne wordt opgevangen door Frank. Femke wordt onder druk gezet. Leo zorgt voor zijn Jenny. Simonne is ongerust. Mayra geniet van de rust in huis.

Aflevering 183 (#3778) - woensdag 13 mei 2015

Waldek heeft interessante informatie voor Frank. Femke beseft dat liegen geen zin heeft. Renzo en Peggy krijgen slecht nieuws. Mayra koestert hoop op beterschap in huis. Tim wijst Sam op haar verantwoordelijkheid. Jana legt Toon op de rooster.

Aflevering 184 (#3779) - donderdag 14 mei 2015

Frank heeft alle puzzelstukjes bij elkaar gelegd en spreekt Luc aan. Tim heeft een goede raad voor Sam. Nancy en Eddy hebben het moeilijk om rond te komen. Femke moet Renzo iets bekennen. Mayra kan niet langer zwijgen.

Aflevering 185 (#3780) - vrijdag 15 mei 2015

Julia verneemt dat er een oude bekende terug is. Frank bijt zich vast in zijn zaak. Lena heeft slecht nieuws gekregen. Sam zoekt steun bij Judith. Marianne en William keren terug uit Italië. Renzo blijft kwaad op Femke.