Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#3781) - maandag 18 mei 2015

Simonne is ziek en krijgt Judith op bezoek. Sam heeft het niet gemakkelijk en dat merkt Tim ook. Femke is druk bezig met de voorbereidingen van hun volgende evenement. Renzo wil met Wendy praten. Jana moet liegen.

Aflevering 187 (#3782) - dinsdag 19 mei 2015

Geert en Hélène zijn terug uit Genève. Jens doet Lena een voorstel. Renzo wordt voor een moeilijke keuze gesteld. Simonne moet rusten. Frank zoekt steun bij Eddy. Ann en Mayra hebben een meningsverschil. Lowie wil een fuif geven.

Aflevering 188 (#3783) - woensdag 20 mei 2015

Femke en Mayra staan er alleen voor in de dispatch. Lowie heeft een schitterend idee voor de Frens. Ann zet Marianne op haar plaats. Frank wil met Sam praten. Simonne hoort schokkend nieuws. Zal Britney op bosklassen vertrekken?

Aflevering 189 (#3784) - donderdag 21 mei 2015

Renzo heeft geen geldig excuus voor zijn afwezigheid. Lena aanhoort het idee van Lowie en Olivia. Sam stort zich op haar werk. Marianne krijgt een leuke attentie. Peggy is lastig tijdens de workshop. Jana vindt gehoor bij Toon.

Aflevering 190 (#3785) - vrijdag 22 mei 2015

Luc is trots op Julia en Femke. Mayra doet een aangename ontdekking. Renzo lucht zijn hart bij Peggy. Frank heeft groot nieuws voor Waldek. Sam weet het allemaal even niet meer. Jana vertelt Lowie wat er gaande is bij Frank en Simonne.