Wikia

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 191 (#3786) - maandag 25 mei 2015

Frank en Simonne maken nog altijd ruzie. Lowie neemt een beslissing. Peggy vertrouwt Rosa de problemen van Renzo toe, maar trekt hierbij nogal snel verkeerde conclusies. Renzo moet iets opbiechten aan Peggy.

Aflevering 192 (#3787) - dinsdag 26 mei 2015

Sam probeert Tim gerust te stellen. Frank kan zijn gedachten bij Eddy kwijt. Peggy is bang. Femke wil het goedmaken met Renzo. Lowie staat op zijn strepen. Mayra en Marianne kunnen het opnieuw niet goed vinden met elkaar.

Aflevering 193 (#3788) - woensdag 27 mei 2015

Marianne zit bij Peter voor zaken. Simonne uit haar machteloosheid tegen Waldek. William heeft een verzoek voor Ann. Het nieuwe concept van de Frens slaat aan. Lowie roept iedereen in huis samen. Toon en Jana gaan joggen.

Aflevering 194 (#3789) - donderdag 28 mei 2015

Femke krijgt een factuur binnen die voor Luc bedoeld is. Simonne probeert Frank op te peppen. Eddy doet nog een laatste poging om zijn idee te verdedigen. Peggy wil Renzo helpen. William en Marianne zijn gelukkig. Toon geeft Sam onder haar voeten.

Aflevering 195 (#3790) - vrijdag 29 mei 2015

Peter en Femke ontdekken wat er gaande is bij Bomans Events and Projects. Marianne weet het niet zo goed meer. Nancy loopt te hard van stapel. Simonne heeft weinig begrip voor Yvette. Eddy slaagt niet in zijn plan. Hélène krijgt een mysterieus telefoontje.