Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#3611) - maandag 22 september 2014

Sam krijgt een alarmerend telefoontje. Tom heeft goed nieuws voor Marianne. Peggy spreekt Toon aan. Tussen Hélène en Tom worden de plooien stilaan gladgestreken. Judith zit met schuldgevoelens. Er zijn opnieuw spanningen tussen Jana en Lowie.

Aflevering 17 (#3612) - dinsdag 23 september 2014

Simonne en Nancy vinden dat de ruzie tussen Frank en Eddy lang genoeg heeft geduurd. Waldek verdrinkt in het werk. Marianne moet een zoveelste opdoffer verwerken. Sam is druk in de weer met een nieuwe opdracht.

Aflevering 18 (#3613) - woensdag 24 september 2014

Peter doet Femke een voorstel. Nancy en Simonne hopen dat hun plan zal werken. Tim zit met enorme twijfels. Femke en Paulien zoeken een datum voor een fotoshoot. Marianne onderneemt actie. Tom stort in bij Peter.

Aflevering 19 (#3614) - donderdag 25 september 2014

Peggy krijgt raad van haar advocaat, maar zal ze die ook volgen? Wat houdt Yvette uren aan het televisiescherm gekluisterd? Marianne heeft hoop. Paulien geeft raad aan Femke. Lowie, Jana en Olivia leggen hun ruzie bij.

Aflevering 20 (#3615) - vrijdag 26 september 2014

Luc doet Waldek een voorstel. Marianne zoekt Geert op. Paulien tovert de privé van de Frens om tot fotostudio, maar de fotoshoot verloopt niet helemaal zoals gepland. Tim heeft alle puzzelstukjes samengelegd. Jana mist haar vrienden en wil geen ruzie meer.