Wikia

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 196 (#3791) - maandag 1 juni 2015

Eddy moet een belangrijke keuze maken. Mayra is ontgoocheld. Simonne ziet het niet meer zitten. Lowie doet zijn best om Yvette op te beuren. Peter komt vreemde zaken te weten over zijn zakenpartner.

Aflevering 197 (#3792) - dinsdag 2 juni 2015

Peter bespreekt zijn strategie met Tom. Yvette heeft een beslissing genomen. Judith heeft nood aan ontspanning. Frank schakelt de hulp van Waldek in. Eddy en Nancy kampen met ernstige financiële problemen.

Aflevering 198 (#3793) - woensdag 3 juni 2015

Julia en Luc komen thuis van hun huwelijksreis. Judith kan Tom geruststellen. Nancy toont zich een echte onderhandelaarster. Peggy heeft een voorstel voor Frank. Lowie voelt zich schuldig. Femke is ongerust.

Aflevering 199 (#3794) - donderdag 4 juni 2015

Luc neemt een zakelijke beslissing. Peggy vraagt hulp aan Renzo. Eddy is nerveus, maar krijgt wel steun van Nancy. Simonne is emotioneel. Lowie beseft dat hij een tandje moet bijsteken voor zijn examens. Peter krijgt Frank over de vloer met lastige vragen.

Aflevering 200 (#3795) - vrijdag 5 juni 2015

Luc en Peter hebben een belangrijke bespreking. William en Marianne zijn opgetogen. Eddy heeft het niet gemakkelijk. Hélène is niet opgezet met de plannen van Geert. Simonne en Frank maken ruzie over de gastenlijst voor hun jubileum.