Wikia

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 201 (#3796) - maandag 8 juni 2015

Luc voelt zich in het nauw gedreven. Frank is kwaad op Peter. Peter en Femke moeten opvang zoeken voor Lucas. Marianne loopt op wolkjes. Hélène is allesbehalve gelukkig. Peggy heeft het niet gemakkelijk met de regeling rond Dylan.

Aflevering 202 (#3797) - dinsdag 9 juni 2015

Frank wil koste wat het kost bewijzen vinden, maar hij wordt betrapt. Geert en Hélène hebben goed nieuws voor Ann en Mayra. Adil heeft vermoedens van een nieuwe romance. Peggy is druk in de weer. Yvette en Olivia trekken eropuit.

Aflevering 203 (#3798) - woensdag 10 juni 2015

Eddy en Frank verspreiden bewijsmateriaal. Nancy en Eddy krijgen een meevaller. Femke heeft het moeilijk op het werk. Bij Lowie wil het blokken maar niet lukken. Paulien heeft een voorstel gekregen, maar ze vraagt bedenktijd. Lena moet Jens teleurstellen.

Aflevering 204 (#3799) - donderdag 11 juni 2015

Paulien wil Luc spreken. Frank zet zijn speurtocht voort en dat zorgt voor een zware confrontatie met Luc. Renzo stelt Peggy teleur. Nancy loopt op wolkjes. Marianne krijgt verrassend nieuws.

Aflevering 205 (#3800) - vrijdag 12 juni 2015

Luc heeft kritiek op Femke. Simonne heeft een leuke uitnodiging voor Julia. Paulien licht Jens in over haar hersenspinsels. Frank krijgt goed nieuws. Lowie heeft een slecht examen afgelegd. Peggy voelt zich de koning te rijk. Marianne vraagt advies aan Peter.