Wikia

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 206 (#3801) - maandag 15 juni 2015

De confrontatie tussen Luc en Frank krijgt een staartje. Peter heeft een duidelijke toekomstvisie. Het verleden van Lowie achtervolgt hem. Wendy stelt zich iets soepeler op tegenover Renzo en Peggy.

Aflevering 207 (#3802) - dinsdag 16 juni 2015

Peter werkt zijn plan verder uit. Frank krijgt Tim over de vloer. Lowie heeft zich overslapen. Paulien maakt een afspraak met Jens. Eddy voelt zich eindelijk terug een beetje gewaardeerd. Simonne heeft een uitnodiging voor Julia.

Aflevering 208 (#3803) - woensdag 17 juni 2015

Peter schakelt Thomas Smith in. Paulien krijgt goed nieuws. Judith verzwikt haar voet tijdens het lopen. Lowie slaat in paniek. Renzo en Peggy zijn druk bezig met de organisatie van het jubileum. Een nieuw evenement staat voor de deur in de Zus en Zo.

Aflevering 209 (#3804) - donderdag 18 juni 2015

Lowie onderneemt actie en dat werpt zijn vruchten af. Adil maakt zich zorgen over Paulien. Peggy en Renzo hebben een schitterend idee voor het feest. William en Marianne zijn in de wolken. Jana moet zwijgen tegen Simonne en dat valt haar zwaar.

Aflevering 210 (#3805) - vrijdag 19 juni 2015

Peter nodigt Luc uit na alweer een geslaagd evenement. Julia doet een schokkende ontdekking. Ten huize Bastiaens gaat het er stevig aan toe, want er is groot nieuws. Simonne ontvangt een leuk berichtje.