Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#3616) - maandag 29 september 2014

Nancy wil een goed woordje doen voor Marianne. De praktijk komt weer langzaam op gang. Judith krijgt verschrikkelijk nieuws te horen. Peggy ontvangt een brief van de politie. Ann stelt thuisverpleging voor aan Marianne. De lessen aan de universiteit gaan van start voor Lowie, Jana en Olivia.

Aflevering 22 (#3617) - dinsdag 30 september 2014

Nancy zoekt Geert op. Frank probeert Peggy te behoeden voor een stommiteit. Tim belandt in een zwart gat. Er komt nieuws vanuit Portugal. Waldek krijgt hulp uit onverwachte hoek. Paulien polst bij Lowie naar de kamers in zijn huis.

Aflevering 23 (#3618) - woensdag 1 oktober 2014

Peter brengt Lucas voor het eerst naar de crèche en dat valt hem moeilijker dan verwacht. Sandrine komt op bezoek bij Peggy. Simonne heeft de raad van Toon nodig. Marianne maakt kennis met de nieuwe thuishulp. Peggy legt haar verklaring af bij de politie.

Aflevering 24 (#3619) - donderdag 2 oktober 2014

Tussen Mayra en Marianne hangt nog altijd spanning in de lucht en ook tussen Marianne en de nieuwe thuishulp, Laura, klikt het niet. Peggy twijfelt of ze de juiste keuze heeft gemaakt. Waldek wil dat Nancy zich koest houdt. Peter wil een confrontatie met Peggy. Tim zit vol vragen en twijfels.

Aflevering 25 (#3620) - vrijdag 3 oktober 2014

Tom en Peter zijn het niet eens over de te volgen strategie. Marianne wil zelf mee beslissen wie in de toekomst voor haar zal zorgen. Tim krijgt onverwacht een cadeautje. Mayra en Ann gaan naar de gynaecoloog. Waldek krijgt eindelijk positief nieuws. Simonne investeert in haar gezondheid.