Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#3621) - maandag 6 oktober 2014

Luc heeft de hulp nodig van Toon. Ann zet Marianne op haar plaats. Judith wordt geconfronteerd met Mayra. Femke is een andere mening toegedaan dan Peter. Lena moet Jens iets bekennen. Leo verrast Jenny. Geert voelt zich niet zo goed.

Aflevering 27 (#3622) - dinsdag 7 oktober 2014

Peter gaat op stap met Eddy. Marianne zoekt toenadering tot Mayra. Lowie start met zijn rijlessen. Peggy probeert optimistisch te zijn. Femke maakt zich zorgen om Peter. Waldek verliest stilaan de moed. Nancy zet Marianne met beide voeten op de grond.

Aflevering 28 (#3623) - woensdag 8 oktober 2014

Ann blijft Mayra steunen. Lowie krijgt een serieuze financiële opdoffer te verwerken. Peggy is bang voor wat haar te wachten staat. Femke wil dat Peter zich herpakt. Het onderwerp kinderen wordt aangesneden bij Sam en Tim. Nancy vertelt Eddy haar nieuwste idee.

Aflevering 29 (#3624) - donderdag 9 oktober 2014

Luc biedt Lowie zijn hulp aan. Peter wil alles op alles zetten. De kaartavond in de Zus en Zo krijgt een vreemde wending. Lena heeft een belangrijke mededeling voor Olivia. Nancy doet Marianne een voorstel. Mayra krijgt slecht nieuws te horen.

Aflevering 30 (#3625) - vrijdag 10 oktober 2014

Mayra en Ann hebben het niet gemakkelijk. Frank en Simonne steunen Peggy. De spanning is te snijden tussen Peter en Peggy. Nancy legt Leo op de rooster. Lowie heeft een investeerder gevonden. Er is goed nieuws voor Waldek. Toon wordt geplaagd op het werk.