Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#3626) - maandag 13 oktober 2014

Geert vertrekt naar de Ardennen. Judith mist haar kinderen. Leo heeft Jenny iets op te biechten. Waldek spreekt Nancy aan. Peter en Femke hebben ruzie. Peggy is goedgezind. Paulien wil Jens beschermen.

Aflevering 32 (#3627) - dinsdag 14 oktober 2014

Paulien hoort Jana uit over Olivia en haar ouders. Ann haalt opnieuw oude plannen boven. Femke en Peter komen tot een compromis. Nancy is aangedaan door wat Waldek haar vraagt. Judith en Tom gaan een avondje uit. Eddy begaat een flater. Sam heeft een duidelijke mening over haar toekomst met Tim.

Aflevering 33 (#3628) - woensdag 15 oktober 2014

Paulien en Adil hebben hun eerste ruzie. Tussen Femke en Peter gaat het steeds beter. Toon maakt een professionele fout. Sam is bezorgd om Lowie. Jens twijfelt over de gevoelens van Lena. Ann en Mayra vertellen hun grote plannen aan Marianne. Emma wordt stilaan beter.

Aflevering 34 (#3629) - donderdag 16 oktober 2014

Toon krijgt een uitbrander van Luc. Mayra maakt zich zorgen om Marianne. Peter en Femke keren terug van hun minivakantie. Nancy heeft het moeilijk. Er is een toenadering tussen Jens en Lena. Lowie vraagt advies aan Tom. Judith nodigt Marianne en Hélène uit voor een etentje.

Aflevering 35 (#3630) - vrijdag 17 oktober 2014

Lena moet Jens slecht nieuws brengen. Toon handelt een moeilijke zaak professioneel af. Tussen Marianne en Hélène loopt de spanning hoog op. Mayra lucht haar hart bij Ann. Femke zoekt Peggy op. Jens is kwaad op Paulien.