Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#3636) - maandag 27 oktober 2014

Luc heeft slecht nieuws voor Sam. Peter probeert Femke kalm te houden. Nancy twijfelt over de bedoelingen van Ann en Mayra. Emma komt terug thuis. Rosa hoopt dat ze Ann van gedachte kan doen veranderen. Lowie en Jana zitten vol twijfels.

Aflevering 42 (#3637) - dinsdag 28 oktober 2014

Lowie is kwaad op Luc. Paulien krijgt een leuke uitnodiging van Adil. Ze krijgt ook nieuws van Julia. Peggy en Femke vernemen de beslissing van de rechtbank. Judith kan terug genieten van haar gezin. Sam heeft nood aan afleiding. Lena wil met Lowie praten.

Aflevering 43 (#3638) - woensdag 29 oktober 2014

Luc en Paulien besluiten om Julia op te zoeken. Nancy heeft een plan om de waarheid aan het licht te brengen. Sam steekt haar werkmannen een hart onder de riem. Peggy spuwt haar gal tegen Toon. Peter en Femke nemen samen een belangrijke beslissing.

Aflevering 44 (#3639) - donderdag 30 oktober 2014

Luc vraagt Frank om hulp. Er komt terug nieuws uit Afrika. Marianne komt een bekend gezicht tegen tijdens de revalidatie. Femke en Peter laten zien dat ze niet klein te krijgen zijn. Nancy krijgt onverwacht bezoek en schrikt.

Aflevering 45 (#3640) - vrijdag 31 oktober 2014

Nancy moet bekomen van de schok. Eddy probeert Marianne er bovenop te helpen. Een nieuwe gast verhit de gemoederen in de Zus en Zo. Tom en Judith gaan dineren bij Femke en Peter. Olivia heeft het niet gemakkelijk. Peggy zint op wraak.