Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#3861) - maandag 9 november 2015

Rosa heeft een goed gesprek met Jenny. Sam probeert Tim op andere gedachten te brengen. Marianne neemt contact op met het thuisfront. Femke sluit een zakelijke deal.

Aflevering 52 (#3862) - dinsdag 10 november 2015

De genezing van Luc verloopt met ups en downs. Waldek krijgt de resultaten van zijn onderzoek te horen. Rosa heeft een zeer leuke avond. Julia heeft enkele ideeën voor een volgende workshop.

Aflevering 53 (#3863) - woensdag 11 november 2015

Nancy zet Eddy aan het werk. Waldek laat zich niet kennen. Sam is teleurgesteld in Tim. Frank, Eddy, Toon en Adil willen de kat niet uit de boom kijken. Femke heeft een leuk voorstel voor Peter. Rosa moet Jenny iets bekennen.

Aflevering 54 (#3864) - donderdag 12 november 2015

Stan merkt dat Emma het moeilijk heeft en wil haar graag helpen. Rosa doet een minder leuke ontdekking. Julia wil Paulien inschakelen voor Lucas Events. Ann leert Charité iets beter kennen. Peggy heeft een kater.

Aflevering 55 (#3865) - vrijdag 13 november 2015

Frank en Simonne zijn het niet eens met elkaar. In de Zus en Zo wordt er veel plezier gemaakt. Lena krijgt een belangrijk telefoontje. Stan onderneemt actie. Jana wordt geconfronteerd met Luc. Ann en Mayra genieten van een gezellig avondje uit.