Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#3871) - maandag 23 november 2015

In de Zus en Zo zit de sfeer er goed in. Mayra krijgt een compliment. Tim heeft het niet gemakkelijk. Frank ontvangt een belangrijk bericht. Paulien en Olivia hebben zo hun mening over de mannen, tot ergernis van Lowie en Adil.

Aflevering 62 (#3872) - dinsdag 24 november 2015

Eddy heeft zich een beetje laten gaan, maar hij geniet van zijn welverdiende nachtrust. Nancy plaagt Femke, maar zij is daar niet mee gediend. Ann waardeert het gezelschap van Mayra. Rosa gooit Julia enkele verwijten naar het hoofd.

Aflevering 63 (#3873) - woensdag 25 november 2015

Rosa wordt geconfronteerd met Waldek. Adil is kwaad op Frank en Waldek. Femke stelt zich afstandelijk op en jaagt daarmee Peter naar kantoor. Yvette denkt aan de toekomst. Lowie en Olivia kibbelen over de rommel in huis.

Aflevering 64 (#3874) - donderdag 26 november 2015

Yvette heeft een emotionele brief geschreven. Julia is de opmerkingen van Rosa beu en confronteert haar. Veerle maakt kennis met de mannen van de Kabouters.

Aflevering 65 (#3875) - vrijdag 27 november 2015

Julia en Paulien bekijken samen enkele foto's als Luc plots voor hen staat. Rosa zet Waldek op zijn plaats. Er komt belangrijk nieuws binnen bij Tom. Peter wil met Femke praten. Jens mist Lena. Paulien krijgt goede raad.