Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#3876) - maandag 30 november 2015

Peggy brengt Rosa terug op een vergeten spoor. Nancy probeert in te praten op Eddy. Peter en Femke hebben een vermoeiende nacht achter de rug. Adil vindt Paulien enorm koppig. Judith heeft het moeilijk.

Aflevering 67 (#3877) - dinsdag 1 december 2015

Eddy is allesbehalve tevreden. Peggy overhaalt Rosa om actie te ondernemen. Frank kan een belangrijk probleem oplossen. Julia en Paulien beseffen dat ze te ver gaan; wie zal de eerste stap zetten? Lowie vangt Stan op. Nancy is trots op zichzelf.

Aflevering 68 (#3878) - woensdag 2 december 2015

Waldek is jarig. Femke gaat op zoek naar opvang voor Lucas. Simonne verneemt belangrijk nieuws. Yvette krijgt een leuke uitnodiging. Olivia en Paulien hebben een fantastisch idee voor de Frens. Rosa ontvangt een leuke sms.

Aflevering 69 (#3879) - donderdag 3 december 2015

Julia mist haar dochters, zeker na een telefoontje van Katrien en ze lucht haar hart bij Simonne. Simonne worstelt zelf met haar gevoelens. Rosa krijgt bezoek. Mayra heeft een vraag voor Charité. Femke is druk aan het werk voor Lucas Events.

Aflevering 70 (#3880) - vrijdag 4 december 2015

Lowie moet papieren invullen voor Luc en dat is allesbehalve gemakkelijk. Rosa krijgt een leuke uitnodiging. Waldek heeft een date. In de Frens geniet iedereen van de avond. Wendy schakelt de hulp in van Tom. Frank en Simonne verwachten bezoek.