Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#3886) - maandag 14 december 2015

Olivia is nieuwsgierig. Stan moet vandaag zijn laatste examen doen. Yvette wil haar kerstmenu uitproberen. Rosa heeft belangrijk nieuws voor haar dochter. Peter presenteert Peggy een gepeperde rekening.

Aflevering 77 (#3887) - dinsdag 15 december 2015

Eddy heeft een missie te volbrengen. Leo en Jenny vertrekken naar Marokko. Julia kan op de hulp van Simonne rekenen. Charité krijgt een leuk voorstel, maar moet er toch nog even over nadenken. Femke en Peggy zijn het niet eens met elkaar.

Aflevering 78 (#3888) - woensdag 16 december 2015

Tom probeert Judith ervan te overtuigen om geen overhaaste beslissingen te nemen. Eddy slaat helemaal in paniek. Lowie moet Julia iets opbiechten. Waldek heeft het zwaar, waardoor Frank zich ongerust maakt. Yvette geeft de strijd niet op.

Aflevering 79 (#3889) - donderdag 17 december 2015

Yvette krijgt een gast over de vloer. Judith en Tom krijgen belangrijk nieuws. Eddy is kwaad en zoekt ruzie. Jens maakt zich zorgen. Ann merkt dat Judith niet in haar normale doen is.

Aflevering 80 (#3890) - vrijdag 18 december 2015

Luc is opstandig. Stan brengt zijn rapport mee naar huis, hoe zal Judith reageren? Bij de Kabouters gaat het van kwaad naar erger. Emma heeft nood aan een luisterend oor. Simonne wil niet onverbiddelijk zijn.